De laatste loodjes

22 juli 2013 - Venette, Frankrijk

Na een warme en benauwde nacht in ons luxueuze budgethotel, waren we al vroeg op. kampeerders als we zijn namen we het gasje en de oploskoffie mee onder ons arm na buiten waar we op de picknickbank heerlijk ons ochtendkoffietje hebben gedronken. Daar merkten we dat het een hele warme dag zou worden.

De spullen achter op de motor geplakt, wat bijna net zoveel werk is als een hele tent opbreken, vers croissantje gehaald bij de Aldi en vertrokken.

Binnen een uur liep de temperatuur op tot boven de 30 graden, hier hielpen onze doorwaaipakken ook niet. De warme wind ging er dwars doorheen. We waren blij om België en vervolgens Nederland binnen te rijden. Rond 14.00 uur kwamen we moe maar voldaan van een prachtige reis onze straat in rijden.

Thuis aan de borrel namen we vluchtig de afgelopen 3 weken door en konden concluderen dat onze reis helemaal geweldig was en we waren trots op onze motoren (BMW R1200 GS en BMW F650 GS).

We hebben vandaag 436 km gereden.

In onze vakantie hebben we in totaal zo'n 4400 km gereden.

1. Hans Goesten:
    23 juli 2013
    Hoi Eveline en Jurry,
    Het is een leuk reisverslag geworden! Als jullie het goed vinden wil ik dit reisverslag bij toekomstige reislogger-cursussen graag als voorbeeld gebruiken. Dan kunnen nieuwe cursisten de resultaten, met betrekking tot het maken van een reislog, van een oud-cursist zien!
    Geef mij weer een berichtje wanneer jullie nieuwe reis start.
    Groet Hans Goesten (Volksuniversiteit Amstelland, http://www.vu-amstelland.nl)